Bugaboo Bee zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bugaboo Bee zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Devliegere 27-04-2014
Geschreven voor: Bugaboo Bee geel

Al 4 jaar een bee in mijn bezit en net met pijn in mijn hart verkocht omdat onze kleine meid er niet meer in pastte. Prima wagen die ik al gebruikte toen ze nog een baby waren.
Nooit problemen gehad met in en uitklappen.
Heel makkelijk om de bekleding los te halen en in de wasmachine te wassen
Met een voetenzak heerlijk warm en door de grote kap lekker winddicht

Sincerity 13-03-2013

Sincerity
13-03-2013
Ik heb de Bugaboo Bee Plus net een paar dagen in bezit. Ik vind het een hele stoere wagen om te zien, je ziet hem ook niet zo veel als de Cameleon en betrekt daarom veel bekijks.

- Compact in te klappen, past zelfs in de kofferbak van een
oude Suzuki Swift!
- Met 1 beweging in te klappen, je hoeft geen rare stunts
uit te halen. Inklappen in zijn geheel, ideaal.
- Uitklappen; even het zitje optillen, voet op de rem en
duwen maar. Klik klak en hij staat, klaar om weg te rijden.
- Mooie, vrijwel grote, boodschappenmand. makkelijk
bereikbaar.
- Neemt weinig ruimte in beslag in onze woonkamer.
- Zeer wendbaar en, ondanks gewicht van mijn zoon, met 1
hand te besturen!
- Rijdt inderdaad als een buggy, zoals door andere ook is
omschreven, maar door de vering heb ik niet het idee dat
mijn zoon daar last van heeft. Hij zit/ligt er heerlijk in!
- Duwstang heel makkelijk te verlengen of te verkorten.
Ideaal voor lange en korte partners.

1 negatief puntje (ligt misschien aan mijn wagen of mijn handeling); het instellen van de diepte van het zitje kost me nogal moeite. Het gewoon induwen en uittrekken werkt bij mij niet zo eenvoudig. Ik moet echt kracht zetten.

Mamma3 12-11-2012
Geschreven voor: Bugaboo Bee zwart

Wat een super wagentje. Compact, wendbaar en geschikt van baby tot kleuter. Ook de Cameleon gehad maar dit was voor ons beter omdat het wagentje in 1 voledig stuk inklapt! De zitting is zeer makkelijk te verstellen en aan te passen of om te draaien. Ons kindje zit er super in! Het is wel even wennen met rijden omdat op alle 4 de wielen vering zit, maar dit maakt de wagen alleen maar super flexibel. Super wagentje , erg blij mee!!!!

Dasja 26-06-2012
Geschreven voor: Bugaboo Bee zwart

Als je een lichtecwagen zoekt die zeer eenvoudig compact is in te klappen (waardoor hij zelfs in de kleine kofferbak van een Suzuki Swift past) is dit de absolute winnaar. Hij overtreft onze verwachtingen: heel wendbaar, lekker smal, de ruimte voor boodschappen valt niet tegen, het babynestje werkt prima voor onze dochter en voor op vakantie is de apart bij te kopen zonnekap een uitstekend ding gebleken! Wij zijn er erg enthousiast over. Het enige minpuntje is dat de rugleuning niet in veel posities te zetten is, maar de bestaande voldoen prima.

rozemarijnvh 19-05-2011

prima wendbaar.

Rampzalig om de bugaboo bee op te plooien. er is een probleem met de ruglening en volgens de winkel waar ik het gekocht heb zijn er nog klanten met hetzelfde probleem

Rozemarijn

Buggaboos 05-03-2011
Geschreven voor: Bugaboo Bee rood

Enthousiast door verschillende reviews heb ik de bugaboo bee plus aangeschaft.
Pluspunten:
-idd erg wendbaar
-te gebruiken vanaf de geboorte
-gemakkelijk in verschillende standen te zetten

Minpunten:
-Voetenzak bevestigen vond ik een nare klus. Dat kost veel tijd/moeite! Het was zo lastig dat ik hem er pas af ga halen wanneer ik zeker weet hem niet meer nodig te hebben.
-Met voetenzak is erg lastig invouwen.
-Zitgedeelte met voetenzak vind ik heel lastig te plaatsen. Ben een rustig iemand maar sta dan vaak binnensmonds te vloeken...
-Ingeklapt lastig in 'stastand' weg te zetten in de hal bvb.
-Kind moet altijd worden vastgezet. Zeker toen mijn dochtertje nog maar een paar maanden was, vond ik het prettiger om haar in een reiswieg te vervoeren. Ondanks mijn gloednieuwe aankoop -juist voor gebruik vanaf de geboorte...
-Kleine wieltjes zijn perfect voor in winkels etc. maar ongeschikt voor iets ruiger terrein. Ik zit wel eens met de voorwielen tussen ruim uit elkaar liggende tegels.
-Bagagenet is alleen vanaf de voorkant te gebruiken. In winkels moet je dus om de wagen heen lopen.

TIP: Laat je niet zomaar verleiden en zet het hele ding een paar keer in elkaar. Zeker als je baby nog klein (of ongeboren is) denk nu alvast na over de voetenzak en test ook die uit! Met de kennis van nu zou ik deze kinderwagen niet meer kopen.

Elliebellie 15-11-2010

Beste mensen,
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Ik heb de wagen nu ruim een jaar.
1. Hij roest.
2. De kap is verschoten.
3. Bij het schoonmaken is de zwarte stof wit geworden.
4. Het inklapsysteem is aan een kant lam.
5. De rem functioneerde na een week al niet meer.

Echt een waardeloos ding, met waardeloze service. Ik woon in het buitenland, en de lokale retailer is niet bereid tot een fatsoenlijke oplossing, omdat de kar niet hier gekocht is. Bugaboo in NL geeft geen gehoor.

Er zijn genoeg andere prima kinderwagens....

bugaboo bee 25-09-2010
Geschreven voor: Bugaboo Bee geel

ik heb de bugaboo bee plus nu een paar dagen
en het is echt een super wagen!
ik gebruik hem voor me dochtertje van 7 maanden,
ze kan lekker naar mij toe kijken met de rugleuning iets gekanteld of in ligstand,
de wagen rijdt echt super licht en is heel makkelijk met 1 hand te sturen,ook rij je zo overal doorheen en en past hij bijna overal tussendoor,
ik geef deze wagen echt een 10.

Eva74 03-09-2010
Geschreven voor: Bugaboo Bee blauw

Ik heb nu anderhalve maand ongeveer de Bugaboo Bee+.
Na bijna 2 jaar heb ik de Cameleon ingeruild voor de Bee. Ik heb heel lang getwijfeld, maar de Bee leek me een ideaal wagentje en dat is het ook.
Zeer wendbaar, makkelijk in te klappen en mijn zoon zit er geweldig in.
Hij zat bij de Cameleon bijna met zijn hoofdje tegen de kap
aan. Met de Bee heb je dat niet, aangezien je de rugleuning in verschillende standen kunt zetten.

mamavanvier 21-08-2010
Geschreven voor: Bugaboo Bee blauw

Ik heb de Bugaboo Bee plus en vind het echt een geweldig bakkie. Zowel voor mijn knul van 14 maanden als die van 2,5. Beiden zitten er zeer comfortabel in. En het zijn flinke knullen allebei. Goede verbetering dus die zijflappen die ze eraf hebben gehaald. Verwisselen van naar je toe en van je af gaat super simpel en zo ook het verlengen van de rugsteun en het zitdeel. Duwstang ook zonder enige moeite in hoogte te verstellen. Regenhoes past perfect (vond ik bij de cameleon een ergernis dat het eigenlijk net te strak was de hoes en er daardoor afschoot). Fijne rem, makkelijk in te klappen ... kortom ik kan er eigenlijk niks negatief over vermelden ... mss dat de accessoires nogal prijzig zijn. Qua aanschafprijs vind ik de Bee plus zelf zijn prijs meer dan waard. Ik heb mijn cameleon nog niet gemist en ook daar was ik al zeer tevreden over.

Lena76 18-02-2010
Geschreven voor: Bugaboo Bee geel

Ik heb ook de Bugaboo Bee. Als kinderwagen voor de baby vond ik hem geweldig. Maar nu mijn dochter groter is, 7 maanden ( ze is flink boven de 70 cm al en 8,6 kilo) vind ik de wagen smal. Ze zit nu in de buggy gedeelte en ik heb een voetenzak erin. EN dan heeft ze nog een jas aan, nou ik vind dat ding nu al klein. Ben ik de enige die dat probleem heeft??? En ook om haar vast te maken moest ik de riempjes al bijna helemaal los maken, maar ze gaat groeien en dan? kan ik dr niet meer vast maken... En de sluiting die tussen de benen door gaat, dat stukje is wel heel erg kort, en die kan je niet langer maken. Ik vind hem als buggy toch iets tegen vallen. Hoe doen ouders dat met kinderen van 1,5 jaar????

fiem2010 31-12-2009
Geschreven voor: Bugaboo Bee rood

Ik heb bijna alle kinderwagens in mijn bezit gehad, en ook alle Bugaboo's gehad. Nu even tijd om iets te schrijven over de (roze) Bugaboo Bee die ik nu in mijn bezit heb. Wat een hel om dat ding in elkaar te zetten zeg! Ik vind het super vrouw onvriendelijk om hem in elkaar te zetten. De Bugaboo Cameleon is o zo makkelijk. Zitje kan je zo verwisselen, bekleding is er zo vanaf te halen, etc. Nou bij de Bee niet! Het gaat allemaal heel stroef en je hebt krachttraining nodig om iets te verzetten. Het idee is heel leuk. Want als hij eenmaal staat is hij erg degelijk en rijdt hij als een tierelier (beter dan de Maclaren Techno XT die we hiervoor hadden). Nadeel is wel dat hij er niet uit ziet (toen ik hem voor het eerst zag dacht ik dat het een wagen was voor gehandicapte kinderen)! Voor de prijs (die erg hoog is) vind ik niet dat je waar krijgt voor je geld. Het is en blijft een buggy en voor dat bedrag kun je een degelijke kinderwagen kopen. Ook typisch Bugaboo is dat de maxi cosi adapters er niet bij zitten. Ze willen overal geld aan verdienen en zullen je nooit tegemoet komen in dat opzicht. Het is een kleine wagen en mn dochter van 4 maanden past (met een voetenzak) al in het zitje. Denk dat ze er geen jaren in zal zitten omdat het dan te krap wordt. Kortom, beetje decadent doen met deze wagen is vrijwel het enige wat je hier mee kunt doen.. jammer Bugaboo!

els_jacobs 16-11-2009
Geschreven voor: Bugaboo Bee beige, groen

ik was super content over de bee, we hebben hem wel 2 X naar de winkel moeten terug sturen, eerst voor de remmen, toen omdat de stang stuk was, maar hele goede service.
Heb nu een vraagje, mijn peuter van 1,5 jaar zit er eigenlijk nu met haar winterjas helemaal niet comfortabel in, ze wrodt door die zijkanten helemaal samengeduwd en kan niet draaien of keren,zit helemaal klem! hebben jullie dat ook? ze wil er helemaal niet in, we hebben ook een cameleon en daar zit ze veel liever in!

seneelix 04-08-2009

---------- update review 04-08-2009 ----------
herziening van mijn eerdere review: de geregistreerde eigenaars van de Bee ontvingen een uitbreidingssetje voor de remmen, waarbij dit bezwaar dus van de baan is. 10/10 voor veiligheid en service!

---------- oude review 10-02-2009 ----------
Erg handig, compact en comfortabel, zeker voor kleinere kinderen. Nu onze dochter wat ouder wordt (1,5),steeds meer wil rondkijken en rechtopzitten, is het echter jammer dat de rugsteun in meest verticale positie nog steeds achterover helt. De rem is niet ideaal: 9 op 10 keer gaat het goed, een enkele keer grijpt de rem niet aan op één van de wieltjes en kan de wagen ondanks geblokkeerde rem nog steeds wegrollen. Opletten geblazen!

Jesse97 12-05-2009
Geschreven voor: Bugaboo Bee zwart

Onze kleine meid ligt hier vanaf haar geboorte in. Ook beneden slaapt ze hier heerlijk in. Leg alleen voor het confortabele een lekkere zachte badcape in de slaapzak. Rugleuning kan plat (babystand, lekker liggen als in een reiswieg)Daar naast heeft hij nog 3 rugleuning standen (voor het rechtop zitten. Verder kan je het zitgedeelte omdraaien. Dus bij babystand lekker naar je toe en later omdraaien zodat ze lekker vooruit kunnen kijken. Het is een makkelijk wagentje. Is goed over nagedacht. Zodra de kleine zelfstandig kan zitten, gaat de babyslaapzak eruit en komt er een voetenzak voor in de plaats. Dan is het een luxe buggie. Het voordeel is dat je niet met een grote reiswieg zit en de Bee is makkelijk in te klappen en neemt zeer weinig ruimte in je auto.

elroy1972 01-03-2009
Geschreven voor: Bugaboo Bee zwart

Mooie wagen. oogt erg klein, als een (speelgoed-)kinderwagen :-) Moest er wel aan wennen. Hiervoor hadden we een Chameleon, met mooie reiswieg. Bij de bee alleen een babynestje.We gebruiken de wagen nu al 18 weken (onze zoon is 20 weken). Niets dan positiefs te melden: neemt weinig plaats in beslag in onze kleine auto's / wendbaarheid (smalle straatjes - winkels) is erg prettig; je komt echt overal met dat ding. We gebruiken momenteel de bee meestal in combinatie met de maxi cosie. Alleen als we specifiek gaan wandelen gebruiken we het baby nestje.
Een erg leuk dingetje, en makkelijk in gebruik.

Bijtje 27-12-2008
Geschreven voor: Bugaboo Bee zwart

Ik heb de Bugaboo Bee sinds september en ben er erg blij mee. Hij rijdt super is wendbaar en makkelijk in en uit te klappen. Ook de ruimte voor boodschappen is ruim en ik heb ook mijn tas aan de buggy hangen, geen probleem. Wat ik belangrijk vind aan de Bee is dat je kindje er ook heerlijk in kan liggen ook mede dankzij de privacy hood (kap die je helemaal uit kan klappen). Ook de regenhoes is helemaal goed. Wij zijn er erg blij mee en een andere buggy wil ik niet meer!

Saskia78 18-05-2008
Geschreven voor: Bugaboo Bee rood

Wij hebben de Bugaboo nu een aantal maanden en hij bevalt zeer goed! We hadden hiervoor een gewone Bugaboo, maar wilden een compactere wagen en kwamen uit bij de Bee, omdat de Bugaboo zelf goed beviel. Hij is zeer makkelijk in en uit te klappen en niet zoals sommige beweren zwaar of moeilijk. Hij rijdt zeer soepel. In het boodschappenmandje onder de wagen kunnen vrij veel boodschappen. Een verzorgingstas aan de wagen hangen kan prima, hij valt niet om. Dat hij onstabiel is bij wind, zoals door sommige wordt beweerd, daar hebben wij geen last van gehad. Kortom een zeer fijne wagen. Absoluut geen spijt van de aankoop gehad!